Tuesday, December 3, 2013

Cara Atasi Kenaikkan Harga Petrol,Gula,Tol,Dan Elektrik

******** our vision is to provide Fast And Easy reload service in malaysia. After One time registration You can top up anytime anywhere at any number with lower price using sms system.24/7, no internet connection required. ********


 Cara Atasi Kenaikkan Harga Petrol,Gula,Tol,Dan Elektrik

Hanya Ada 2 cara

1. Kurangkan Perbelanjaan dan control semula budget Anda

Ambil kertas dan bahagikan budget anda kepada 2 bahagian.barang keperluan iaitu barang yang anda tidak boleh hidup dengan baik tanpanya seperti makanan,pakaian dan top up phone dan satu lagi bahagian untuk barang kehendak iaitu barang yang anda tidak ada pun tidak akan menjejaskan hidup anda seperti menonton wayang dan melanggan Astro

Utamakan barang keperluan dan kurangkan barang kehendak.Anda bertuah dengan FastReload Anda boleh kurangkan perbelanjaan barang keperluan juga iaitu untuk top up phone Anda.Hanya perlu Daftar No H/p sekali sahaja seumur hidup dan anda boleh guna untuk selama-lamanya.

Contoh selepas Anda Mendaftar package A
Ini Diskaun Yang Anda terima CELCOM 4.50%, MAXIS 3.20%, DIGI 2.10%

Contoh Sebulan Anda membelanjakan RM 60 untuk Top Up Celcom
RM60 X 4.5% = RM 2.70 untuk sebulan
Setahun RM 32.40 

Ye..hooo.... Anda dapat jimat RM 32.40 Setahun,banyak tu.lagi hebat anda tidak perlu membazir minyak motor atau kereta untuk keluar ke kedai bagi mendapatkan top up tengah malam.Keselamatan pun terjaga.sebab servis adalah 24 jam 365 hari. Top Up terus dari phone anda melalui sms sudah tentu ianya percuma.TIADA caj sms dikenakan.Bantuan Careline 12 jam (9.00pagi-9.00mlm)

2. Tambah Pendapatan 

Cuba renungkan skill apa yang anda ada....anda pandai buat kek ? 
masak ?
ianya lagi mudah untuk cari pendapatan jika anda duduk di taman perumahan.contoh anda boleh buat service masak.Anda tolong jiran-jiran yang tidak ada masa masak untuk anak-anak selepas balik sekolah kerana isteri dan suami sibuk kerja.Anda boleh tawarksn service anda kepada mereka.Jiran anda pun pasti gembira kerana mereka tidak perlu risau lagi dan boleh bekerja dengan tenang.Hubungan anda dengan jiran pun dapat dieratkan =)

Selepas daftar Dengan Fast Reload anda perkenalkan kepada kawan-kawan dan mereka pun berminat untuk jimat dan minimumkan perbelanjaan mereka juga  anda boleh menjual system ini kepada mereka bagi pihak syarikat.Pihak syarikat hanya akan potong RM 10 dari modal anda dan Jika Anda Charge RM 30 Anda untung RM 20.

Jika Anda ada 10 orang rakan yang berminat

10 orang x RM 20 = RM 200  
Cash Terus masuk poket anda 

Semoga Kita dapat mengharungi Tahun 2014 dengan senang hati.Tetapkan azam yang kuat dan yang boleh membakar semangat kita untuk terus maju kehadapan.

0 comments:

Post a Comment